- A + A
Haber Galerisi
Yeşil Dönüşüm Programı Başvuruları Devam Ediyor
Sanayi ve Teknoloji Bakanlığı tarafından yürütülen Yeşil Dönüşüm Programı kapsamında yeni çağrı dönemi başvuruları sürüyor
24.06.2026 09:33:28

Program; sanayide sürdürülebilir üretimin yaygınlaştırılması, kaynak verimliliğinin artırılması, karbon emisyonlarının azaltılması ve işletmelerin yeşil dönüşüm süreçlerinin desteklenmesini amaçlıyor. Bu kapsamda işletmelerin çevresel sürdürülebilirlik hedeflerine katkı sağlayacak yatırımlarının hayata geçirilmesi hedefleniyor.

Yeşil Dönüşüm Programı ile enerji ve kaynak verimliliği, temiz üretim teknolojileri, döngüsel ekonomi uygulamaları ve sürdürülebilir üretim süreçlerine yönelik projelerin desteklenmesi öngörülüyor.

Başvurular 31 Temmuz 2026 tarihine kadar devam edecek.

Başvuru şartları ve programın detaylarına https://yesildonusum.sanayi.gov.tr/ adresinden ulaşılabilirsiniz.

Bu kuruluşun Aydınlatma Metni, Kişisel Veri İşleme ve Koruma, Ticari Elektronik İleti İzni, Kişisel Veri Saklama ve İmha ve KVKK Hak Bildirgesi metinleri hakkında Bilgi Almak İçin Tıklayınız