- A + A
Haber Galerisi
Serhat Kalkınma Ajansı Personel Alım İlanı
02.03.2018 08:00:00

Serhat Kalkınma Ajansı, 5449 sayılı Kalkınma Ajanslarının Kuruluşu, Koordinasyonu ve Görevleri Hakkında Kanun ile Kalkınma Ajansları Personel Yönetmeliği hükümleri çerçevesinde, TRA2 Bölgesinin; Ağrı, Ardahan, Iğdır ve Kars illerinin kalkınmasına ve gelişmesine hizmet etmek ve katkıda bulunmak isteyen, yeniliğe ve gelişime açık, analitik düşünebilen, değişen çalışma koşullarına uyum sağlayabilen, hizmet ve kalkınma bilinç ve sorumluluğuyla hareket eden, seyahat engeli olmayan 5 Uzman alımı gerçekleştirecektir. Serhat Kalkınma Ajansı’nın merkezi Kars İli olup, Ajansın faaliyet alanlarını Ağrı, Ardahan, Iğdır ve Kars İlleri oluşturmaktadır. Sınavda başarılı olanlar, Ajans Genel Sekreterliği’nin uygun göreceği bu illerin birinde çalışmayı kabul edeceklerdir.

 

Başvuru ve Sözlü Sınav Tarihleri

İlan Tarihi

2 Mart 2018

Başvuru Tarih ve Saatleri

23 Mart – 6 Nisan 2018, 08.00 – 18.00 arası

Sözlü Sınava Katılacakların İlan Tarihi

13 Nisan 2018

Sözlü Sınav Tarihleri

25 – 26 Nisan 2018

Başvuru ve Sınav Yeri

Serhat Kalkınma Ajansı, Ortakapı Mahallesi, Atatürk Cad. No:117 Merkez, KARS

Tel: (0474) 212 52 00, Faks: (0474) 212 52 04

E-mail: info@serka.gov.tr

İlan ve Sınav Sonuçlarının Duyurulacağı Adres

www.serka.gov.tr


 

Uyarı:Kargo veya postadan kaynaklı gecikmeler dikkate alınmayacak olup, başvuru evrakları son başvuru tarihi olan 06 Nisan 2018 saat 18:00’a kadar kargo, posta veya elden Serhat Kalkınma Ajansı Merkez/Kars hizmet binasına ulaştırılması gerekmektedir.  Kargo veya postada yaşanabilecek gecikmelerden dolayı Ajansımız sorumlu tutulmayacaktır.

 

Kamuoyuna ilanen duyurulur.

Bu kuruluşun Aydınlatma Metni, Kişisel Veri İşleme ve Koruma, Ticari Elektronik İleti İzni, Kişisel Veri Saklama ve İmha ve KVKK Hak Bildirgesi metinleri hakkında Bilgi Almak İçin Tıklayınız